Splošni pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Reforma Arty Nails Slovenija so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije (v nadaljevanju: GZS) in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med Reforma Arty Nails Slovenija(v nadaljevanju: prodajalec) in kupcem.

Prodajalec posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku. Kupec mora biti oseba, ki ima popolno poslovno sposobnost in lahko tako sama nastopa v pravnem prometu. Mladoletne osebe, ki so dopolnile 15 let starosti in imajo tako omejeno poslovno sposobnost, morajo za vsako posredovano informacijo ali za oddajo naročila pridobiti soglasje starša ali skrbnika.

Spremembe splošnih pogojev poslovanja:
Prodajalec ima pravico spremeniti splošne pogoje poslovanja, tako, da na spletni strani posodobi splošne pogoje poslovanja. Spremembe so kasneje za uporabnika zavezujoče.

Veljavnost ponudbe blaga:
Ponudba blaga v spletni trgovini Reforma Arty Nails Slovenija velja tako dolgo, dokler prodajalec ne objavi preklica ponudbe oziroma do razprodaje zalog. Vsaka sprememba bo objavljena:

  1. na spletni strani ob izdelku ali
  2. na Facebook stran.

Podatki upravljalca spletne trgovine Reforma Arty Nails Slovenija:
Lepotni Studio Dream Team, Simona Verdinek Buček s.p.
Aškerčeva  ulica 1, 2342 Ruše, Slovenija
Matična številka: 6946470000
Davčna številka: SI70888124

Subjekt je bil vpisan v poslovni register Slovenije dne: 02.11.2015

 

NAROČANJE
Vsa naročila se lahko oddajo 24ur na dan in 7 dni v tednu v spletni trgovini Reforma Arty Nails Slovenija. Izbirate lahko med vsemi izdelki, ki so objavljeni v spletni trgovini. V primeru, da željenega izdelka v spletni trgovini ne najdete, nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte info@reformaartynailsslovenija.si, mi pa vas bomo v najkrajšem možnem času obvestili ali je dobava željenega izdelka možna ali ne.

Naročene izdelke dostavljamo preko dostavne službe pošta Slovenije ali pa jih kupcu izjemoma, po predhodnem dogovoru izročimo osebno na sedežu podjetja.

 

REGISTRACIJA V SPLETNO TRGOVINO REFORMA ARTY NAILS SLOVENIJA
Nakup na Reforma Arty Nails Slovenija se lahko opravi brez registracije ali z registracijo, ki prinaša nekatere prednosti in ugodnosti:

  1. možen je vpogled v status naročila,
  2. možen je vpogled v zgodovino nakupov,
  3. shranijo se osebni podatki za naslednje nakupe.

Postopek registracije:
Kupec v desnem zgornjem kotu klikne na »Moj račun«. Če je kupec obstoječ uporabnik vpiše pod »Prijava« uporabniško ime ali elektronski naslov in geslo, če pa je nov uporabnik pod »Registracija« vpiše svoj elektronski naslov in željeno geslo. Ker gre za hitro registracijo, mora kupec kasneje v »Moj račun« izpolniti svoje osebne podatke in naslov za dostavo ter shraniti.

Po registraciji bo kupec na elektronski naslov, ki ga je navedel med registracijo prejel elektronsko pošto, z obvestilom, da je ustvarili račun na reformaartynailsslovenija.si.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ
V skladu s 43.b členom ZVPot, se Reforma Arty Nails Slovenija kupcu zavezuje, da mu bo pred nakupom v spletni trgovini zagotovil naslednje informacije:

  1.  identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, pri tem mora biti razvidno prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza ali ne,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

POSTOPEK NAROČANJA
Ko kliknete na željen izdelek, se vam bo odprla podrobnejša stran izdelka, z imenom, ceno, zalogo, gumbom »Dodaj v košarico« in opisom izdelka. V okence vpišete željeno količino ter stisnete gumb »Dodaj v košarico«. Ko to storite se vam na vrhu (nad sliko in imenom izdelka) pokaže zelena kljukica s sporočilom, da je artikel (ime artikla) dodan v košarico, zraven pa se vam pojavi gumb »Prikaži košarico« in, če stisnete nanj lahko košarico posodobite tako, da na primer odstranite izdelek iz košarice. Nato stisnete na gumb »Nadaljuj na blagajno«, kjer se vam odpre možnost prijave (če ste stalna stranka) ali pa izpolnite podatke plačnika in dostave, če želite nakup opraviti brez registracije. Če se želite naknadno registrirati imate na tem mestu tudi možnost, da si sedaj ustvarite račun.

Naslov za dostavo:
Če želite, da so naročeni izdelki poslani na drug naslov, kot pa na naslov, ki ste ga navedli pri podatkih plačnika, kliknite na kvadrat, da se pojavi kljukica in obrazec ter navedete drug naslov. V primeru da ostajata naslov plačnika in naslov dostave enaka, s klikom na kljukico odstranite možnost dostave na drug naslov in izpolnitveno okence se bo skrilo.

Potrditev naročila:
Predenj zaključite nakup in oddate naročilo izberete možnost plačila in s klikom potrdite, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja. Nato kliknite na gumb »Zaključi nakup«. Odpre se vam okence, da je naročilo sprejeto. V tem času boste na elektronski naslov prejeli tudi obvestilo, da je bilo vaše naročilo uspešno sprejeto in, da je v obdelavi.

S potrditvijo naročila je kupec tudi seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

 Status naročila:
Če ste registriran uporabnik potem lahko spremljate status vašega naročila. Če pa niste registriran uporabnik pa ste tako kot registriran uporabnik o vsaki spremembi statusa vašega naročila obveščeni preko vašega navedenega elektronskega naslova.

Nakup izdelkov, ki niso na zalogi, a bodo na zalogi v roku 14-21 dni:
V to skupino spadajo UV lučke, svetila in električni brusilniki. Nakup lahko opravite tudi za izdelek pri katerem je napisano, da je dobavljiv v določenem roku. V tem primeru vas bo prodajalec kontaktiral po elektronski pošti ali po telefonu , če je izdelek pri dobavitelju dobavljiv ali ne. Če izdelek začasno ni dobavljiv ali pa je razprodan, vas bomo o tem pravočasno obvestili preko elektronske pošte ali telefona. V tem primeru ima kupec tudi možnost, da od oddanega naročila oziroma od pogodbe odstopi, izbere drug dobavljiv izdelek ali pa počaka na njegovo dobavljivost. Prodajalec se zavezuje, da bo naredil vse, da bosta s kupcem našla ustrezno rešitev, ki bo v zadovoljstvo obeh pogodbenih strank.

Ko oddate naročilo za izdelke, ki niso na zalogi in jih je potrebno naročiti pri dobavitelju, dobite po elektronski pošti račun. Plačati morate avans, ki znaša 70% cene. Ko je avans plačan mi izdelek naročimo pri dobavitelju. Preostanek plačate, ko vam mi sporočimo da smo ta izdelek od dobavitelja prejeli, in šele nato ga pošljemo na vaš naslov.

 

DOBAVNI ROK
Za izdelke, ki niso na zalogi ali pa jih je mogoče dobiti samo po naročilu, je dobavni rok od 14 do 21 dni. V primeru, če artikel začasno ni dobavljiv ali je razprodan, vas bomo v primeru oddanega naročila o tem pravočasno obvestili preko elektronske pošte ali pa takoj spremenili status izdelka na spletni strani oziroma ga umaknili iz ponudbe.

 

NAČINI PLAČILA
Reforma Arty Nails Slovenija kupcem omogoča naslednje načine plačila:

  1. po predračunu z nakazilom na transakcijski račun (v nadaljevanju: TRR) podjetja: prodajalec kupcu preko elektronske pošte pošlje predračun naročenega blaga, z vsemi podatki za nakazilo. Podatki za nakazilo se mu izpišejo tudi ob zaključku naročila. Ko je kupčev nakazan znesek viden na TRR-ju prodajalca ali kupec prodajalcu pošlje po elektronski pošti potrdilo o plačilu, mu prodajalec odpošlje blago in ga o tem obvesti po elektronski pošti.
  2. v primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja z gotovino: izjemoma po predčasnem dogovoru.

STROŠKI POŠILJANJA
Pakete dostavljamo z dostavno službo Pošta Slovenije. Strošek pošiljanja znaša 3.50€. Izjema so UV lučke, svetila in električni brusilnik pri katerih znaša poštnina 5,50€. 

 

CENE
Cene v spletni trgovini Reforma Arty Nails Slovenija so navedene v evrih. Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti, kar pomeni, da veljajo do njihove kakršnekoli spremembe. Cene veljajo za izdelek in v ceno ni vštet strošek pošiljanja.

Kljub izjemnim naporom, da bi prodajalec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali pa v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila (od oddaje do zaključka naročila), bo prodajalec kupca o tem obvestil in mu sporočil nove cene. Kupec ima v tem primeru možnost, da:

  1. od naročila odstopi,
  2. naročilo spremeni ali
  3. potrdi naročilo in izdelek kupi po novi ceni.

Prodajalec se zavezuje, da bo v navedenih primerih naredil vse, da bosta s kupcem našla ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

 

IZDAJA RAČUNA
Kupcu se izdan račun dostavi v škatli ali transportni vrečki, skupaj z naročenimi izdelki preko dostavne službe pošta Slovenije. Na računu sta razčlenjena cena, stroški pošiljanja in pa drugi morebitni stroški, ki so nastali v zvezi z naročilom.

Dolžnosti kupca:
Kupec je dolžan, da takoj po izdanem računu preveri ali so vsi podatki na računu pravilni. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Vklopi razum, zahtevaj račun

PRODAJNA POGODBA
S prodajno pogodbo se prodajalec zaveže, da bo kupcu izročil naročeno blago tako, da bo le-ta pridobil na njem lastninsko pravico, kupec pa se zavezuje, da bo prodajalcu za naročeno blago plačal kupnino. Prodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec zaključi naročilo in kupec prejme elektronsko pošto s statusom »Naročilo zaključeno« in je v obliki nakupnega naročila v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca. Od trenutka zaključenega naročila naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za obe pogodbeni stranki. Po Obligacijskem zakoniku (v nadaljevanju: OZ) je prodajna pogodba sklenjena in veljavna v trenutku, ko se stranki dogovorita o bistvenih sestavinah pogodbe, ki so:

  1. opredelitev prodajalca,
  2. opredelitev kupca,
  3. opredelitev stvari oziroma blaga in
  4. določitev cene.

Za namen sklenitve prodajne pogodbe na daljavo, se tako kupec identificira v podatkovnem obrazcu, ki mu je posredovan ob naročilu izdelka. Vse identifikacijske podatke, ki jih navede naročnik se štejejo za resnične in pravilne. Ko kupec odda naročilo, je pri tem obveščen, da se z oddajo naročila, s ceno izdelka, s plačilom in z načinom prevzema izdelka strinja.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA

Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od prejema blaga prodajalcu z nedvoumno izjavo sporoči, da odstopa od pogodbe. Pri tem ne rabi navesti razlogov za njegovo odločitev. Rok začne teči naslednji dan po prejemu blag. V primeru odstopa od prodajne pogodbe mora kupec narediti naslednje:
1. obvestiti prodajalca po elektronski pošti info@reformaartynailsslovenija.si, da odstopa od prodajne pogodbe. Pri tem ne rabi navesti razloga za odstop;
2. kupec in prodajalec se tudi dogovorita o načinu vrnitve izdelkov,

3. 
kupec mora prodajalcu vrniti izdelke v originalni embalaži, nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen, če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala brez njegove krivde.

Kupec mora izdelke takoj, ko jih prevzame pregledati, in o morebitnih napakah takoj obvestiti prodajalca.

Prodajalec lahko zadrži vračilo kupnine, dokler od kupca ne dobi vrnjenih izdelkov.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Strošek kupca pri odstopu od prodajne pogodbe:
Če kupec odstopi od pogodbe in se odloči, da bo izdelke vrnil preko dostavne službe, krije stroške pošiljanja sam.

Vračilo kupnine pri odstopu od prodajne pogodbe:
Drugi in tretji odstavek 43.d člena ZVPot, določata, da v primeru odstopa od prodajne pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvsetila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabnik potrošil, razen, če je potršnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih strošov. V petem odstavku 43.d člena ZVPot je določeno, da lahko podjetje pri prodajnih pogodbah zadrži vračilo prejetih plačil od prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago odposlano nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Prizadevamo si da vse morebitne nepravilnosti oziroma reklamacije rešujemo skupaj s kupcem, da dosežemo rešitev, ki je za kupca najboljša.

 

STVARNA NAPAKA

Na podlagi 7. točke 25b. člena Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot) mora prodajalec kupca pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden kupca zavezuje ponudba seznaniti z odgovornostjo za stvarne napake. Kupec lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije, če za določen izdelek le-ta velja ali pa iz naslova stvarne napake, v skladu z ZVPot.

Kdaj je napaka stvarna?
Na podlagi 37. člena ZVPot je napaka stvarna:
“1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. 
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. 
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.”. 

Postopek uveljavljanja stvarne napake:
V skladu z ZVPot mora kupec prodajalca obvestiti o stvarni napaki v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in podati natančen opis napake skupaj z reklamacijskim obrazcem na info@reformaartynailsslovenija.si. Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled izdelka s stvarno ali prikrito napako. Prodajalec ne odgovarja za stvarno napako, ko pretečeta dve leti, odkar je bila stvar izročena kupcu. Če je kupec pravilno obvestil prodajalca o stvarni napaki, ima pravico, da od prodajalca zahteva:

–       odpravi napako na blagu ali

–       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

–       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

–       vrne plačani znesek.

Možnost izbire ima kupec in prodajalec mora to upoštevati. Prodajalec kupcu zamenja izdelek ali vrne kupnino najkasneje v roku 14 dni od prejema reklamacije. Če se prodajalec ne strinja s stvarno napako oziroma o njej obstaja spor, mora prodajalec kupcu v enakem roku podati pisen ugovor. Prodajalec se zavezuje, da bodo vsi izdelki z naslova reklamacije zamenjani ali bo povrnjena kupnina na TRR kupca ali bo kupcu izdan dobropis za naslednji nakup.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Reforma Arty Nails Slovenija se skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: ZVOP-1) zavezuje, da bo trajno varoval vse osebne podatke kupca in, da jih ne po posredoval nepooblaščenim osebam. Prodajalec za nedoločen čas hrani naslednje podatke kupca:

  1. ime in priimek,
  2. elektronski naslov,
  3. telefonsko številko,
  4. primarni naslov in druge naslove.

Prodajalec bo osebne podatke kupca uporabljal izključno za potrebe izpolnitve naročila, potrebno komunikacijo in za obveščanje o aktivnostih, ponudbi in nagradnih igrah, katerih organizator je.

Odgovornost kupca za varovanje osebnih podatkov:
Kupec je odgovoren za varovanje svojih osebnih podatkov, in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem delujočega sistema s katerim opravlja naročila (varovanje svojega uporabniškega imena in gesla).

 

MOREBITNE PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima za to določeno osebo na katero se lahko obrne kupec v primeru pritožbe. Kupec lahko svojo pritožbo odda:
– pisno na naslov Simona Verdinek Buček s.p., Aškerčeva ulica 1, 2342 Ruše (pod naslov napišite REKLAMACIJA),
– pisno na elektronski naslov info@reformaartynaisslovenija.si
 ali
– s klicem na  telefonsko številko +386 (0)40 329 696.

Obravnava pritožbe je zaupen podatek, dotična oseba pa bo naredila vse, da bo s kupcem našla ustrezno rešitev in, da se bo spor rešil sporazumno, saj se ponudnik zaveda, da je bistvena značilnost sodnega reševanja sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.

Prodajalec bo v roku petih delovnih dni potrdil, da je prejel pritožbo in kupcu sporočil o roku obravnave. Med tem časom ga bo ves čas obveščal o poteku postopka in sproti iskal rešitve.

Če ne bo dosežena sporazumna rešitev spora med kupcem in prodajalcem, je za reševanje vseh sporov izključno pristojno Okrajno sodišče v Mariboru. Prodajalec in kupec, ki sta stranki v sporu in udeleženki v elektronskem poslovanju, medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za splošne pogoje poslovanja in za vse spore med upravljalcem, prodajalcem in kupcem veljajo in se uporabljajo pravila slovenskega materialnega in procesnega prava, ne uporabljajo pa se pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi nakazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Podjetje bo pri reševanju sporov spoštovalo Zakon o varstvu potrošnikov.

Za vsa razmerja, pravice in obveznosti, ki niso urejena s splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika (OZ), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Refroma Arty Nails Slovenija, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Elektronska povezava na platformo je potrošnikom na voljo tukaj (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Reklamacije v zvezi z izpeljavo ponudbe ali kvalitete blaga se rešujejo med kupcem in Refroma Arty Nails Slovenija . Vse o reklamaciji in vračilu blaga si lahko preberete na priloženi povezavi Vračilo blaga – Reforma Arty Nails Slovenija . Obrazec za reklamacijo, ki ga najdete na dnu spletne strani pošljite na elektronski naslov info@reformaartynailsslovenija.si.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi, da zagotovi ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Lahko pa se zgodi, da se lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. Če je kupec v tem času oddal naročilo, ga bo prodajalec preko elektronske pošte obvestil o spremembah in mu tako omogočil zamenjavo naročenega izdelka ali odstop od naročila.

 

PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina ReformaArty Nails Slovenija je last podjetja Lepotni Studio Dream Team, Simona Verdinek Buček s.p., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vse vsebine, ki so objavljene na spletni strani so last podjetja podjetja Lepotni Studio Dream Team, Simona Verdinek Buček s.p. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa se morajo ohraniti vsa opozorila o avtorskih pravicah in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja Lepotni Studio Dream Team, Simona Verdinek Buček s.p.

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov, zaradi tega bomo veseli vsakega opozorila, ki ga bomo sprejeli resno in bomo napačne podatke in informacije takoj popravili.

Odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine ne prevzamemo. Pridržujemo pa si pravico do dnevne spremembe vsebin in napak, ki se lahko pojavijo v cenah ali napisanem besedilu.

Z uporabo spletne trgovine Reforma Arty Nails Slovenija kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi tudi strinja.

 

PODJETJE
podjetja Lepotni Studio Dream Team, Simona Verdinek Buček s.p.
Aškerčeva ulica 1, 2342 Ruše, Slovenija
Matična številka: 6946470000

Davčna številka: SI70888124
Telefon: +386 (0)40 329 696

 

POLITIKA UPORABE PIŠKOTKOV
Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?
Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Politika uporabe piškotkov:
Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev.