VRAČILO BLAGA
Kupčeva pravica je, da lahko v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe. Blago mora biti za povračilo celotne kupnine, nepoškodovano. Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati v času do odstopa od pogodbe. Ne gre namreč za nakup na preizkušnjo, kar pomeni, da nakup na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot jih ima ta pri nakupu v navadni trgovini. Kupec je po zakonu dolžan takoj, ko prejme blago le-to pregledati in si ga ogledati ter ga preizkusiti v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah (npr. ko se gre pomeriti oblačila, obutev). Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Postopek vračila blaga:
Kupec mora prodajalcu na elektronski naslov info@reformaartynailsslovenija.si sporočiti, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Nato mora kupec v roku 30 dni po sporočilu izdelek izročiti prodajalcu. To lahko stori preko dostavne službe, tako da izdelek pošlje na Simona Verdinek Buček s.p., Aškerčeva ulica 1, 2342 Ruše, Slovenija ali pa se s prodajalcem dogovori za osebno vračilo blaga na sedežu podjetja.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, če se odloči, da bo izdelek vrnil preko dostavne službe. Vračila z odkupninami ne sprejemamo.
Kupec mora k vračilu obvezno predložiti kopijo računa ali pa navede številko računa, poslanega preko elektronske pošte in izpolnjen reklamacijski list (najdete ga na naši spletni strani).
Prodajalec bo kupcu vrnil kupnino z nakazilom na TRR, ki nam ga mora kupec posredovati ob vračilu blaga. Nakazilo se bo izvršilo takoj, ko prodajalec prejme izdelke, najkasneje pa v roku 14 dni.
PREKLIC NAROČILA IN NEPREVZETA POŠILJKA
Kupec lahko svoje naročilo prekliče, dokler mu prodajalec ne pošlje elektronske pošte s statusom »Zaključeno naročilo«. Če kupec pravočasno prekliče naročilo, mu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. V kolikor naročilo prekliče, ko so bili izdelki že zapakirani in odposlani, ga bremeni strošek pošiljanja – 3.50€. Možnost preklica ima kupec tudi kasneje, in sicer, če mu sporočimo, da izdelek, katerega je naročil začasno ni dobavljiv ali pa je razprodan.
Če je bil naročen izdelek kupcu odposlan in kupec blaga v dogovorjenem roku s strani dostavne službe ne prevzame, se mu zaračunajo neposredni stroški vračila blaga, ki so nastali v zvezi s pakiranjem, pošiljanjem in vračilom pošiljke.
REKLAMACIJE
Kupec mora prodajalca obvestiti o reklamaciji na info@reformaartynailsslovenija.si . Vsako reklamacijo bomo upoštevali in jo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, pri tem pa bomo upoštevali Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).